120516

Jaha sjukstuga här hemma fortfarande, men febern och värken har gått ner, istället har det bytts mot ett svällt och irriterat öga :( VTF är det frågan om här egentligen?
Blir så himla less, var säkert för jag hade en del planer, men i vanlig ordning har jag fått planera om. :(
Just my luck....
Svante åkte till sin pappa idag, J kom och hämta honom vid 4, kommer bli några tomma dagar detta :( Men men om man kanske skulle koncentrera sig på att bli frisk :)
Ska mysa lite med carro på fredag iaf för jag måste fixa det sista innan vincents dop på söndag. :)
Näe nu ska jag ta mitt svällda öga, kind och värk för en dejt med john blund, hoppas jag :) Gärna en längre än till 6-7 imorgon ;)
Trevlig och frisk helg på er :D
En underbart glad och underbar son <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0