120502

Usch, svante har verkligen fått in nya sov rutiner och jag är väl mindre road av att bli väckt 3-4 på natten. Vet inte riktigt vad det beror på, om det är för ljust, för mycket kiss i blöjan, ja jag vet inte alls. Han vaknar och är ledsen. Oftast räcker det med att vagga honom lite så somnar han om annars är det upp, byta blöjan och ge lite mat. Men han somnar ju oftast mellan 18-19tiden och vaknar allt mellan 4.30-6, typ. Ska testa nya nattblöjor som jag skrev igår och försöka göra något åt ljuset får se hur det går?!
Idag blir Svante hela 7månader så nu är det inte långt kvar tills han är 1år :) Uff tiden går så otroligt fort men det är bara att försöka hänga på hans tempo ^^ Älskar mitt lilla troll och livet som mamma <3
Gårdagen spenderades ute, kom inte in fören efter 17tiden. Höll på i trädgården, städade ur bilar och hade mig. Svante han satt snällt i vagnen och hade full koll på vad man gjorde. Ända gångerna vi var in, då åt han eller fick ny blöja. Han sov ju ute i vagnen och var med hela dagen. Både han och jag fick färg.
Min färg vart inte nå fin dock, jätte röd men idag är det bättre :P
Såhär är det när vårsolen kommer och man är redhead, fast man smörjer med solfaktor 100 typ så får jag färg som en kokt kräfta :(

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja men precis...jag blev överlycklig då jag såg att pampers hade nattblöjor för mindre barn. Man vill ju helst slippa nattblöjbyten. Jack hade oxå en period då han far och vakna på nätterna och bara skrek - jag misstänker seperationsångest - en fas. Jobbiga , men dom går över tack och lov :)

2012-05-02 @ 08:22:55
URL: http://sirioleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0