Tiden?

Ja shit vart tar tiden vägen? Hinner ju knappt med, men men så är det ju. I onsdags var det BVC och han är nu 66cm och väger 7295g, stora killen :) Han växer jätte fint och har sin egen kurva så vikt och längd följs åt jätte fint. Fick även fram att jag kan ha kvar BVC i valbo så behöver inte byta så då vart jag glad så himla nöjd med sköterskan vi har där och hon har ju varit med från början :)
Efter BVC vart det handling på willys sen hem till mörtebo igen.
Det var en trött kille på vägen hem. :)
Väl hemma kom patrik och hans kompis tobbe förbi en sväng på kaffe, så då passa vi på att klä ut runa och tobbe i onepice, vilket såg himla roligt ut ;)
Svante är så himla mysig nu, älskar att vara mamma och har världens finaste son <3
Vi myser en massa både ute och inne och han grejar och donar, kommer på nya saker mest hela tiden tycker jag.
Några bilder från dagarna som gått..

Lite lek inne :)
Låg i snön och roa sig för förtsa gången, lite svante med röda mulen efter ca 40min ute ;)

När man är liten får man leka vid matbordet ;)



Sen hitta ju mormor en gammal bild på när jag var bäbis och nog är vi lite lika min son och jag, eller?

Ja jag tyckte det iaf, nog har han drag från mig också :P

Näe nu ska jag mysa ner mig med svante på golvet, ha det bra alla fina läsare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0