Pappa

Ja igår hämta pappa johan svante för att ha honom i helgen, känns jätte tomt och det är ju jobbigast för mig. Svante behöver sin pappa och johan behöver svante. Vill och hoppas att fast vi inte är ett par att dom kommer ha en jätte bra relation, det är viktigt då jag själv växt upp utan någon pappa.
De gick bra iaf, emma var med så efter vi lämnat honom vart det en runda på stan.
I torsdags skratta svante riktigt för första gången, det var det sötaste skrattet jag någonsin hört :D Åhhhh sötnosen <3
Emma shoppa loss riktigt igår själv hitta jag en kavaj för 199:- på HM som jag ska ha ikväll när jag ska till emma och daniels inflyttningsfest. Sen var det blir till får vi se, jeans och nå snyggt linne iaf :P Sen ska vi ut och skaka rumpa på HB, ska bli kul och hoppas på en trevlig kväll.
Vi passa på att fula oss lite när vi hängde på stan :P haha dom där mössorna skulle vi ha köpt ;)
Vi luncha och hade mys sen vart det en kopp kaffe hos emma och daniel innan jag begav mig hemåt igen. Slängde i färg i huvudet, färga ögonbrynen och pula lite så jag skulle känna mig fräsch tills ikväll :P Vart ett bad sen sängen. Vaknade kl 8 imorse, har liksom rutin så svårt att sova längre än så, gör mig inget är pigg och utvilad tills ikväll :)
Här fick han väl till en super gullig min, som han aldrig sett en kamera förut :P haha <3
I torsdags var vi i stan med emma, tog en fika och mös lite
Hann även med att fixa slingor på emma innan hon skulle klippa sig igår, tror han vart nöjd och jag tyckte det vart skit bra efter klippningen ;)
Ja annars är det väl rätt lugnt för tillfället, händer inte allt för mycket. Ska även slänga in en bild på min nya frilla men det får bli imorgon eller nå. Super söta och snälla carro bjöd mig på en klippning, hon tyckde tydligen oxå att det behövdes. Lilla svante fick sig också ett litet klipp i nacken då det börja se ut som han hade hockeyfrilla :P Eftersom det var rätt sent och svante börja bli trött fick vi skynda så glömde helt av att ta med mig hans lilla hårtuss :( Usch va jag ångrar det :(
Imorgon ska jag ta mig till fba i tid för jag och johan ska prata dop som ska bli av till sommaren :) Vi har lite att prata ihop oss om så vi ska passa på att göra det imorgon :) Sen följer skrutt med mig hem igen <3
Fick även veta att lollo skulle köras till förlossningen nu så nu hållar jag alla tummar och tår att det går bra och att lilla tor tittar ut snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0