Sista november

Ja idag är det sista november och ingen snö, för min del gör det absolut inget alls. Men lider lite med barnen som vill ut och leka i snön och alla som har vinterleksaker som ska köras sönder, blir svårt när det är grönt ute. De smäller väl bara till så är det kritvitt på backen.
Jaja hur som igår gjorde vi inte mycket, mös hemma hos farmor och sen här hemma. Emma kom över så sov hon kvar vilket hon också ska göra inatt  :)
Mys med gammelmormor :)
Ligga på mage hos emma kan han också ;)
Massa mor & son mys <3
Liten nakenfis hemma hos farmor :)
Idag var vi till BVC, alltid lika kul och jag gissade nästan rätt på längd och vikt. Lillkillen börjar vli stooor :)
Sen var vi bara hemma ett tag, hämta upp emma när johan kom från jobbet och svante sov. Åkte till sandviken och sola, sola för första gången på 11 månader typ :D Hur jävla skönt som helst.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med familjen och emma, trötta är vi så fort svante somnar blir det kväller här hemma,  han vaknar ju säkerligen ungefär
Älskar verkligen min mobil, helt underbar. har tagit hem en app så nu har vi full koll på exakt hur han sover, äter, skiter, kissar, växer och är vaken :D
Så natten till idag sov han 7tim och 43min, duktiga prins :) <3
Mamman är så mycket piggare nu för tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0