Ultraljud

Sovit dåligt hela natten, var tok nervös och rädd att något skulle vara fel men så fort vi kom in där och jag fick lägga mig ner koppla jag bort all stress och började slappna av. Snacka om en mäktig upplevelse att vi fick se våran lilla bäbis där inne och va bra det syntes nu. Bästa upplevelsen hittills måste jag säga. Så coolt att veta att det är min och johans son som ligger där inne och man såg på skärmen, kan knappt förklara och kämpade för att hålla tillbaka tårarna. Ja precis vi väntar en SON i oktober och nu när vi gjorde UL backade jag en väcka nästan i graviditeten men vad gör det, allt såg jätte bra ut så vackert att se hans hjärta slå och som han rörde sig där inne. :) Vi hade 2a oktober men nu är det framflyttat till 5e oktober men det är ju fortfarande de lilla gossebarnet som bestämmer när han tycker det är dags att komma ut till oss :)
Nu längtar jag ju inte mindre måste jag säga, allt bler bara mer verkligt och nu vill jag ha honom här hos oss :)
Vet inte mer vad jag ska skriva, har så mycket känslor inom mig nu så kan knappt fungera :)



Underbara skapelse som vi älskar dig, längtar tills du är här hos oss men tills dess får du växa dig starkare i magen <3


Just nu känns det som att vi är dom lyckligaste människorna i världen, älskar den här känslan och mina 3 pojkar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0