Titta inte handla?

Hur hoppas det går bra för idag ska jag och johan fara runt och kika på möbler till nya lägenheten sen såklart möbler speciellt lill lillprinsen :) mysigt med en heldag tillsammans <3
Men som sagt vi ska bara kika och kanske beställa något om det är så för vi har ingen plats att förvara sakerna på så det blir kika och kolla priser. :)
de jag vet vad vi ska kolla på är
*soffa
*spjälsäng
*skötbord
*tv möbel
*soffbord
*köksbord+stolar
Sen får vi väl se om vi hittar lite annat som vi blir sugna på, jag är ju lite sugen på ny sängstomme i vitt nu när vi ska flytta :) får se hur det går idag :)



Igår umgicks jag med Tobias (tobi) och bella. Var trevligt och vi hängde lite på köpis och hämtade även då ut parfymerna jag beställde för någon dag sen :) Tobi har åkt ner till Tidaholm idag, han ska på arbintervjuv för ett sommarjobb där nere så nu blir han borta tills tisdag :( Men men hoppas han får jobbet :) Efter köpis besöket så åkte vi ut till carro och henke, lika trevligt som alltid och det är dit man åker när man vill träna magmusklerna ;) haha fan va jag skratta. När jag kom hem så låg hjärtat och sov, han var trött efter dagen på sjön med hans familj. :) sötnosen skulle ju ha varit med carro och henke och kollat film men det vart inge av så vart en lugn filmkväll hemma. Kolla på någon film på 4an som sluta 01.05 och jag höll fan ut till sista pausen sen somna jag och missa slutet :P typiskt mig.. ;)
fairy dust 50ml 149:- sparade 326:-True star gold by tommy hilfiger 30ml  149:- sparade 201:-Sexy darling by Kylie Minogue 50ml  169:- sparade 151:-


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill bara tipsa om att på måndagen den 30:e kan du köpa en vit spjälsäng med madrass för 300:- på Ikea, är erbjudande då :-) bara sängen skulle annars kosta 900:- kram

2011-05-25 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0