Solig lördag

Oj igår var jag till köpis och träffa Linda :) Vi hade jätte mysigt och vart en del till mig och lillkillen som fick följa med hem, bilder kommer sen. Efter de kom Tobbe och hans 3männing eller kusin till köpis så jag och linda fick åka golf in till stan, släppte linda i centrum och jag åkte vidare med dom till biltema, tack för skjutsen grabbar :) Carro väntade vid City gross så det vart storhandling i mat väg. Väl hemma kom Bella förbi, hon kom med jätte fins barnkläder från London, tack så mycket hjärtat. Hon vart här till efter BB mys att få umgås lite igen. Tobbe, bella, hennes kille och någon snubbe till kom förbi på kvällen för att visa upp pilsnerhäcken och prata lite skit :) Trevligt. Ja det var väl min fredag i det stora hela.

Så idag ska vi åka runt i gävle och kika på prylar till prinsen, inte handla vad jag vet utan bara kika men som vanligt så kommer det väl nått litet med hem för det kliar ju i fingrarna när man är på dom där butikerna så man kan ju helt enkelt inte låta bli :P Ska kika på barnvagnar och lite annat smått och gott, ska bli jätte mysigt. Vi ska ju inte inhandla nå större prylar fören vi har flyttat och börja fått ordning i nya läganheten. Där ska det ju bytas golv och de kan man ju få väta på i upp till 90 dagar. Tapetsera har vi planerna på att fixa själv och även måla om lister och skit ;) Får se hur det ser ut när vi väl kommer dit igen om dom har städat riktigt och vad gavlis anser vad dom måste åtgärda ;)
Ikväll blir det filmkväll med ost och kex mys med älsklingen min och självklart våran lilla hårboll. :) Jag skippar att åka in till gävle på cruisingen för kommer bara suckta och det är mindre roligt. Men alla ni som ska dit och avnjuta bilarna, motorljuden, musiken och alkoholen ser ut att få en super kväll med fin fint väder :D



Ja så ser väl planerna ut för dagen :) Önskar er alla en underbar lördag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0