Pladder?

Tänkte bara skriva av mig lite. Ja då när vi var på UL fick vi ju ett nytt BF datum den 5e oktober istället för den 2a vilket gjorde att jag backade 3 dagar. Är i v.19 (18+1) inte 18+4 som jag skulle ha varit om vi fortfarande haft samma datum. Men inte så mycket förändring men ändå går in i nya veckor på torsdagar nu mer så lite ändring kommer det att bli i bloggen gällande veckorna och "veckans mage". blir omflyttat lite men men de är så det är ibland. BM hade ju inte så fel men enbart 3 dagar så... Så nästa torsdag går jag in i v.20 alltså halv vägs :)

Annars så mår jag och lillprinsen bra, vägde mig igår och vågen stannade på 51kg så händer inte så mycket på den fronten just nu. Kläder börjar jag väl få lite dåligt med men de ska jag införskaffa inom den närmaste tiden som sitter lite bättre :) Ja annars är det väl inte så mycket nu, har en sjukligt dryg halsbränna :( Det hör ju tydligen till de också.

Våran skatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0