Kärlek till er <3

Är lite nervös nu inför natten, hoppas att allt kommer gå skit bra :) Sen ringa PFV imorgon och kolla om nya pass, hört att det fattas lite folk i juni har man tur kanske man kan få något extra pass. Sen skulle jag bra gärna vilja ha ett sommar schema snart så man kan förbereda sig lite om hur sommaren ska se ut... Tror att det kommer bli bra :)
Tar med mig datan så när min kund gjorts klar för natten ska jag passa på att plugga ikapp några timmar för jag anar att jag inte kommer sova så bra inatt iaf så kommer nog vara vaken ett tag. Det är ju toppen att få betalt när man sitter med skolarbete men men ska inte ropa HEJ för vad som helst kan ju hända.
Som sagt börjar ju 18.00 ikväll och slutar 14.00 imorgon så det blir ju några kronor extra än vad jag och Johan hade räknat med nästa månad. Trodde jag enbart skulle få skattepengarna då ja men där misstog jag mig på ett posetivt sätt :) Alltid lika kul med extra pengar IN på kontot.

Vill bara säga att jag älskar min fantastiska sambo, Johan som alltid finns där och ställer upp för mig. Älskar mig som mest när jag kanske förtjänar det minst.
Älskar våran ofödda son som lever om i magen mer och mer, jag känner dig inte men som jag redan älskar dig.
Min underbara mamma som helt klart är bäst i världen, finns ingen bättre.
Mina super bästa vänner som finns, ställer upp och stöttar mig när jag behöver det och att jag får finnas för dom när dom behöver mig.
Min underbara svärmor med familj som släppt in mig i deras familj med öppna armar och är så snälla och tar hand om min lilla hund när jag och johan jobbar, det är guld värt att ni finns, kan och vill ställa upp.
Och självklart min lilla lurviga OZZY, du gör mina dagar lite ljusare för du lockar fram skratt när man har gråten i halsen.
Att älska er och älskas tillbaka är det som gör livet så mycket bättre, tack för att ni finns och jag älskar er så mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0