Åh orka..

Fått en fjant kommentar om hur jag resonerar ang mina vänner och anklagar en vän mig utan att ha egentligen någon som helst aning så håll käft eller fråga mig, anklaga mig INTE! Jag tycker inte det är värt att lägga energi på det gör jag hellre på annat så ja om DU vill  tro att jag satt där nere och snacka skit om dig när jag inte ens var närvarande för fan så fine by me, orkar inte bry mig just för tillfället. Jag var inte där det var andra som snacka och de borde ju din vän fattat hon som var nykter liksom. Sen var det inte skit snack som jag fatta det heller utan dom prata om barn och familjer i allmänhet sen vad exakt som sades har jag inte en aning om och inte bryr jag mig heller för jag var inte där. Så nu är jag riktigt jävla less, du hade kunnat fråga mig inte anklaga direkt som du gjorde men valet var helt ditt. Sen vad andra säger om dig kan jag då fan inte ta på mig helt enkelt.
Så nu får du bli hur grinig du vill på mig skiter jag isf i, då är det ju så men jag tänker aldrig få/ta skit när jag inte gjort något.
Rätten går aldrig på hörsägen bara ren bevisning har jag fått lära mig ;)
Tänk först och tala sen ^^


Inget ska få förstöra mitt humör idag :D Är så jävla glad att skolan äntligen är slut och att jag om några timmar går av sista passet på ett tag nu vad jag vet iaf :) Sen efter det blir det dollar och jula så vi får ihop lite att packa massa skit i ;) Ja idag är humöret på topp och som sagt skiter i skitsaker och koncentrerar mig på det som är viktigt :D Som familjen, mina vänner, min prins och att sköta jobbet ;)



Visst man kan aldrig bli så rik att man har råd att förlora en vän men den här gången tänker jag inte ens försöka för jag har inte gjort nå fel. Sen är resten upp till dig hur du vill ha det. Om du kan gå vidare och fatta att jag fan inte gjort något och vi kan fortsätta vara vänner, då var vi ju riktigt vänner från början. Om inte då har vi ju inte förlorat så mycket kan jag tycka om en såndan skit sak förstör allt. Visar väl sig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Ina snälla du, det var just därför jag ville att vi skulle ta detta öga mot öga istället för över telefon/sms.. För det blir bara en massa missförstånd då.. Tänker väl inte mista dig för en sån där skit sak. men men hur som hällst. SKIT ISAMMA!!

2011-05-30 @ 15:52:53
Postat av: Flåsarn-En tigermamma med humor!

Hejsan Ina! Är det tjafs pga diskussionerna som blev i lördags hemma hos mig?

Du var ju inte ens med så din "vän" har inget att vara sur på dig över. Du ska inte behöva stå till svar för något.

Vi hade en hel del diskussioner om familjer och barn rent allmänt eftersom att du och Johan ska ha barn, Robert C har två och jag har ett. Det är rätt så normalt att snacka om sådant då när man ses.

Nåja, hoppas allt är bra i allafall.

2011-06-03 @ 13:31:01
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0