Midsammarhelgen 2011

Fredag:
Midsommaraftonen spenderades med johans familj, massa god mat, stång resning, fika och mycket trevligt sällskap :) Vädret var ju lite si sådär men till eftermiddagen/kvällen vart det ju jätte fint och vi satt ute till ca 22.30. Efter det gick vi hem och bara mös i soffan till några avsnitt av OZ såklart.





Lördag:
Min födelsedag, hela 24år fyllda nu :) Gick upp i skaplig tid, fixa en jordgubbstårta som jag aldrig i hela mitt liv mer ska göra. :S Fyfaaan, fylla år, tårtan gick åt helvete, de jag skulle ha haft på mig passa inte just då ja med andra ord bröt jag ihop på golvet, grina och skrek så johan fick komma och trösta. Då var han bara så jävla underbar och  jag helt förstörd typ men det ordna sig. Robert, Marcus, Carina, Tomas och Lucas kom på förmiddagen och tyckte min tårta var jätte god så även fast den såg ut som ett kaos var den god ;) haha tur det iaf :) Fick godis, blomma, kort och badsalt :) TACK! Sen kom Carro med familj och plutten, av dom fick jag ju utemöbler tidigare i veckan och lite annat smått som en skylt och en mugg "världens bästa kompis" :D Nelson kom förbi på eftermiddagen så fick en tjockare dyna som jag kan slappa på stranden med :D Toppen. När lugnet lagt sig och allt folk åkt hem vart det den stödvila för mig och älsk sen bar det av till svärmor och Lucas för grillning och det går att grilla när det regnar lite bara man har parraply ;) Hihi de testa Carina på igår :) Vart supergod mat. Efter de vart det soffläga för mig och min underbara sambo som jag fick en NY DATOR av :D Min underbara älskling :) Han var nog skapligt trött på mina svordommar över min gamla ;) Med andra ord en lugn och toppen 24års dag :D Bilder på pressenter kanske kommer sen?!

Ina 24 år :)



Såhär såg magen ut på kvällen efter allt fika och all mat :O Så stor har den aldrig varit och jätte hård :P


Idag:
Sov vi ganska länge och inte var vi uppe så sent igår för den delen heller så man fick bra med sömn. Upp satt på kaffe, fika lite på balkongen sen gjorde jag en smörgåstårta. Kolla med carro om vi skulle ta oss till köpis en sväng och så fick det bli och mycket fick komma med hem :O Ojoj. Köpte mina första mammakläder idag. Behövde väl kanske inte egentligen men fyfan va bra och skönt dom satt, vart ett par jeans stl 36, ett par vita längre shorts stl 36, en vit skjorta, ett linne och en super snygg långklänning :) Sen fick ett vanligt linne, 3 BHar och ett par trosor följa med hem också ;) Kul med nytt. Efter de åkte vi hem då kom mamma och sussie på besök hade med sig lite saker till ozzy bäbis så nu har han fått hem sina sängar :D Söta hund och så glad han blev. Fick persentkort och en blomlåda med blommor till balkongen :D Så nu är det lite mer liv där ute med :) Dom tyckte verkligen om min smörgåstårta för hela den gick åt, tycker jag är jävligt kul första gången jag gjorde en sån :) Nu har johan åkt på GIF matchen, jag och ozzy väntar på att bella skulle komma på kaffe och prata lite :D

Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0