Barnmorskan och natt i hofors ;)

Ja idag kom Jonas och Camilla in till oss, fika lite sen for vi in till stan. Var till barnmorskan och allt utom mitt järnvärde såg bra ut, det var extremt lågt så nu ska jag försöka äta järnpiller om det nu kommer gå, eller ja de är väl så illa tvunget. Det ända postetiva är att jag ska äta extra mycket jordgubbar vilket aldrig är fel.
vikten +6kg sen inskrivning, +1kg sen v.23 så det är väl helt lagligt, magen har växt från 23cm till 28cm sen sita och bebbens hjärtljud var 148, super mysigt :) Så himla skönt att höra att han mår bra. Magen låg väl lite under snittet men han mår ju bra iaf vilket är huvudsaken.
Efter det så tog vi oss till barnenshus, skulle bara kolla om babyboxen kommit in och de hade den men inga blöjhinkar dock men det får vi återkomma om senare för en sån ska vi ju ha :P
Men hur som när vi väl var där så tyckte johan faktiskt att vi skulle ta en tur så det gjorde vi, självklart kunde vi inte hålla oss då så en sängmobil (pingu) och en snuttefilt fick följa med.


Åkte hem till jonas och camilla, var hemma en sväng sen körde jag iväg karlarna på fiskeäventyr :) Jag och camilla åkte in till viken för att kolla på en resesäng som fick följa med hem, 200:- gav vi för den och ny kosta den 600:- enbart använg 1 vecka så den var väl ett kap enligt mig :) Madrass till en sån har vi redan så :) Sen fick vi åka den där skogsvägen ut igen för att hämta hem våra pojkar men utan fisk dock, fast det gjorde fan inget hatar fisklukten ändå så :)
Nu sitter jag och camilla framför tvn medans våra respektive sitter i köket och spelar poker, men snart är det dags för sängläge :)

Kvällsmat, mumma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0