Mellandagar

Hej igen mina kära läsare och god fortsättning :) Vi har haft en super mysigt jul och många fina klappar blev det. Svante fick massa kläder, leksaker, pengar och ska åka och köpa en spjälsäng som han får av mormor :) jag fick pengar, presentkort, smycke med svante ingraverat, ljus, en oljelampa och ett nintendo wii med zumba, så nu ska det börja tränas efter nyår :D Super nöjd med allt.
Några bilder från julfirandet hemma hos farmor
Johans kusin rebecka med svante :)
Såklart skulle ju svante också ha mat :)
Julgranen :)
Familjen <3
söta <3
farmor <3
Efter vi var klara hos farmor åkte jag och svante upp till mormor, där vart det god mat och lite pel på kvällen. Tog tyvärr inga kort då svante mestadels sov hela kvällen. Men hade det jätte mysigt på på julafton och juldagen. Annandagen åkte vi hem eftersom stormen som var natten till den 26e slog ut strömmen i mörtebo, ingen el alltså ingen värme och vatten hos mor. Dom fick tillbaka strömmen på kvällen men då var vi redan tillbaka hemma.
Ingen höjdare med ett litet barn och vara utan ström.
Igår var jag och carro iväg till lager 157 och kupolen, fyndade en massa fint på rean :) Svante var hemma med johan och var vaken mestadels hela dagen. Så när jag kom hem var dom hod farmor men när vi kom hem så ville han sova. Somna runt 20 igår och vaknade 07.20 idag :P Våran fina prins var trött :P
Nu ska jag göra mig lite klar för vi ska nämligen ut till årsunda idag och hälsa på lite, ut på prommis och blir säkert en del kaffe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0