Föräldrarträff

Japp idag hade vi den första av 3 föräldrarträffar, jag och johan var det yngsta paret och de älsta var i 40års åldern, salig blandningen men alla förstfödeskor, så lika förvirrade allihopa. Var himla pinsamt för vi började såklart med att komma sent, skyller på trafiken i brist på annat :P Sen sitta och snacka i grupp, som man inte känner ett dugg också är väl inte riktigt mig grej och om något så personligt som min graviditet. Att sitta här, slänga massa skit i bloggen om den är en sak, gör det för min egen skulle vill du inte läsa, näe men slipp då ;)
Hur som så gick det väl helt okej men lärde jag mig något idag? Näe faktiskt inte. Får se om det är bättre nästa gång?

Snart ska jag ta tag i förrådet, hör och häpna det har jag väl aldrig sagt förr va?! Äh man slappar tydligen efter lite ibland, typiskt mig. men idag är det en smärre ändring på de. För efter förrådet ska jag till tippen och slänga skiten vi inte ska ha. När johan slutar så ska vi åka till elgiganten, hämta ut frysarna, 1 till oss och 1 till mamma. Åker hem med våran till oss, sen åker vi i 2 bilar ut till mammsen ;) Då får hon både tillbaka sin bil och får sin nya frys ;)

Annars så har jag väl mest panik över att jag inte hinner med allt jag vill och inte heller längre kan göra det jag vill. Är en viss liten mage som säger ifrån men mest är det väl ryggen som bestämmer. Nu har jag lärt mig att jag tar på mig stödstrumpor dagligen så slipper jag ha så förbannat ont i fötterna men nu har jag några funderingar vad jag ska ta mig till med mina "prinskorv fingrar"? Är van att ha smala, fina fingrar, prydda av mina guldringar men de är dom inte just nu och det värker i dom vilket gör att jag har inte längre samma grepp som förr :( Fan det är bara klag och tjat nu tycker jag men ni ska veta att jag är världens lyckligaste, har den bästa sambon med familj, mamman och vännerna :D Alla som stöttar och ställer upp, det är guld värt men lite får man faktiskt klaga.
Men men nu är det kanske inte långt kvar, vänta, vänta, vänta och längta, längta, längta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0