Har jag blivit STOR?

Det tyckte iaf min tandläkare för besöket där gick himlans bra, fort och utan en gnällig patient. Skötte mig extremt bra och klagade inte på något alls, men skakningarna satt i början av tiden och hjärtat slog några extra slag i minuten. Det gick väl över efter ett tag och kunde faktiskt slappna av och insåg väl själv att det inte var så farligt och den hemska smärta jag hade innan försvann :D Blir ju stolt över mig själv måste jag säga och ja tandläkaren kanske hade rätt, hon han ju trots allt tagit hand om mina tänder sen jag var 13 eller iaf när jag har låtit henne göra det, har inte alltid varit så snäll. Blivit många hårda ord, avbokningar, gnäll, tårar och även ett olyckligt slag :P Men det läggaer jag bakom mig nu och inser att jag vuxit och har äntligen blivit stor :) Tror att jag fortfarande kommer ha fruktansvärd skräck inför besöken men att det avtar när jag väl kommer in i rummer och ligger i den där jävla stolen. Det är iaf något jag hoppas på framöver.
Fick ju även penicillin som jag måste ta om jag får för ont för jag har ju fortfarande inflammation i tandköttet som kanske inte skulle försvinna av bara ingreppet. Men vill ju helst slippa ta något sånt, så nu tror jag på att jag inte kommer få så himla ont att jag blir tvungen till det, inte bra för bäbis ju :(

Jaha så var vi utan bil igen då, orkar inte ens gå in på detaljer men nu blir det snart att köpa ny iaf, blir ju helt handikappad utan. Sen har vi tvättstuga så nu ska man väl ner och slita lite till då innan man får vila upp sig lite innan morgondagen har ju bara sovit 3 timmar natten som var så hoppas på några till nu inatt.
Näe slita med mig hjärtat ner till tvättstugan sen blir det ett varmt skumbad som plåster på såret ;) Hoppas jag blir lite ompysslad av J för nu börjar värken tona upp igen och bedövningen är påväg att släppa helt :(


Kommentarer
Postat av: johanna

tänkte att du inte ville ta något för att de inte är bra för bäbis...men har du slutat röka ;-) de är ju inte bra heller;-(

2011-04-12 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0