Sommarland

Ja då var första dagen i leksand snart slut, har haft så sjukt kul och mysigt :) Ungarna är hel nöjda och faktiskt ganska så trötta redan likaså gäller nog oss vuxna. Vi har åkt karuseller, hoppa i borgar och badat för hela slanten :D Jag kan erkänna att jag är typ helt slut just nu och skulle kunna bara falla ner i sängen och tvär sova tills imorgon men ska vara social ett tag till. Vi ska väl försöka skicka i oss lite gott att dricka sen spela lite kort, har jag tur kanske man får avsluta med lite film mys och tänd brasa? Men men de återstår att se.
Nu var de tydligen så att man kunde ytnyttja den andra dagen av passet när som under sommaren, så imorgon när vi vaknar och märker hur vädret är bestämmer vi oss om vi ska vara där imorgon eller om vi kommer tillbaka en annan gång under säsongen. Kan ju vara lite trevligare om vi kan ha varmt och soligt nästa gång. Inte för att vädret var skit idag men kunde ha varit varmare ;) Ja som sagt de visar sig imorgon hur vi gör.

Imorgon när jag kommer hem blir det bara att packa upp, ta en låååååång varm dusch och sen blir det film mys för hela jävla slanten, som jag längtar till de :) Varmvattnet här i stugen var inget vidare men så fint vi bor :)

Näe nu ska jag ut och vara social med mina sötnosar där ute :)
Avslutar med några bilder från dom senate dagarna :)

En mörk dag i rörberg, men oh så vackert :)

Mys med ungarna <3

Så kan de gå ;P

Not so happy? :(


Leksand

Stugan vi bor i

Utsikt över siljan




Några bilder från sommarland






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0