Svante Zackrisson <3

Stefan SVANTE Zackrisson
Född: 2/10 kl 02:37 Gävle BB
Vikt: 3792g
Längd: 52cm
Huvudet: 35cm



Efter 5 timmar hemma och 15timmar på förlossningen var han äntligen här, en frisk och välskapt Svante, min och Johans skatt. Tur jag hade Johan som var helt underbar under hela tiden och min mamma som även hon fanns med vid svantes ankomst. Sen alla nära som spänt satt hemma och väntade på att höra hur allt gick, hur vi mådde och så <3
Vill tacka alla osm gratulerat på alla sätt och vis.
Kan inte riktigt beskriva alla känslor som man har nu, är världens lyckligaste och har finaste familjen <3

Gällande förlossningen kommer ni inte få någon berättelse av mig då den var tung och extremt jobbig, mycket som inte gick som det skulle. Så den vill jag inte prata om men våran underbara son är här och det är de ända som räknas nu.

Kommer kanske vara glest med inlägg här i bloggen just nu, vi ska komma in i familjelivet riktigt och vill passa på att njuta av varje minut johan är ledig från jobbet. Hoppas ni har förståelse för det och att ni vill fortsätta läsa sen när jag kommer igång igen :)

Ingen kärlkek är starkare än den man har till sitt barn, vi älskar dig pappa och jag mer än allt <3








Kommentarer
Postat av: Caroline

Stort stort grattis =) blev inte så många dagars skillnad på våra då =) jättefin filt.. vi fick en likdan fast en rosa. Lycka till med allt och ska följa med eran resa så länge du skriver.

2011-10-06 @ 19:20:15
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Miss WKG

Grattis! Hade oxå en lång förlossning :( men vilken tur det gick bra ändå. Hur mår du/ni nu? =)

2011-10-14 @ 13:08:57
URL: http://misswkg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0