Kolik

Ja tyvärr så har nog Svante de. Inatt var det värsta på hela tiden tror jag, han började tidigt igår kväll och höll på fram till morgontimmarna. Uff tycker så himla synd om honom och vi blir ju helt slut sen när man känner sig så himla maktlös. Näe jag gillar inte riktigt läget men ska till BVC imorgon får se vad dom säger. Saken blir ju inte bättre av att både johan och jag inte är helt friska från förkylning ännu heller men peppar peppar än så länge har inte svante drabbats av det. :)

Idag kommer mormor hit, ska en sväng till valbo. Hon skulle ha nå prylar och jag ska kolla på TV till sovrummet så vi kan flytta in dit igen :P Just nu och några veckor innan svante kom har vi sovit i vardagsrummet men känner att jag vill tillbaka till sängen. Men utan TV och när lilleman är wsom han är på nätterna behövs det. Jaja får se vad som finns som passar våran ekonomi ;)
Mysigt att ha mamma här lite, behöver henne kanske något extra nu... <3


Näe har väl inte mycket mer att skriva just nu, är sjukt trött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0