Go fika ;)


This is me today, måste säga att jag känner mig fräsch som precis blivit mamma ;)

Japp nu är vi hemkommna från farmor sen ett tag tillbaka, där det bjöds på go fika :) Lolla fyllde ju som sagt år igår så då hade dom bakat hela förmiddagen så det bjöds på nybakt, himla gött och trevligt. Skönt det är att komma hemifrån ett tag, vill ju inte allt för långt med svante men man måste ju komma utanför dessa vägga också så. Prommisar med vagnen är ju inte helt fel.

Mys med farmor <3
 
Mys med Camilla <3

Mys med faster lollo <3

Go fika



Nu är marcus här, fikar och umgås med oss. Min karl är så underbar och sköter tvättstugan nu när jag inte får bära så tunga saker. Han är helt fantastik så som hjälper så mycket som han gör vet inte hur vi skulle klara oss utan honom, bästa pappan och sambon man kan önska <3
Får se om carro skulle kika förbi för lite bäbismys ;)

Pappa björn (marcus) och svante när vi kom hem från BB :)


Jag älskar dig min underbara son, finns ingen annan som är som dig och du är ovärdelig min älskade pojk <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jo jag vet, det du säger är helt rätt. Men jag känner att jag har någon form av stress i kroppen och det försvinner inte. Ammningen är inte något i sig jag är rädd för men ja jag vet inte. Känner också mig som världens sämsta mamma när hon inte ens vill ta tutten.. men vad ska man göra.. slappna av.. sen är det svårt med ett snitt på magen också som gör ont..



tack för din fina kommentar.. tillomed min mamma uppskattade den =)

2011-10-11 @ 12:48:56
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0