Lalala....

Svante somna runt 00 inatt sen vakna han inte fören 8.15 idag :) Sömnen har blivit så himla mycket bättre och nu blir man ju nästan bortskämd med sömn. Men inte klagar jag inte, så underbart skönt att han får sova och slippa ha ont i magen min lilla skatt.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på? Jessica skulle komma förbi en snabbis och hämta lite saker hon lämna här i fredags. Sen ska vi bestämt ut på en prommis, solen skiner ju underbart idag :D Bara att passa på. Annars blir det nog bara mysa för oss. Pappan skulle komma hem på lunchen så efter det blir det nog en drive med vagnen kring forsbacka.
Friskluft är bra och både han och jag behöver ju vitaminerna från ljuset ute.
Usch han har börjat "kladda" så hemskt i höge öga :( Vet inte alls vad det är, torkar och torkar men blir inte nå vidra. Ska passa på och fråga om det imorgon när det är dags för läkarbesöket. Har väl en del andra frågor också som jag hoppas få bra svar på bla har han en liten knöl i nacken, tror det är en fettknöl men vill ändå fråga ifall det skulle vara något annat och även vad skakningarna i benet kan vara?!
Jaja ska bli interessant och jag hoppas vi får en bra läkare.
Nu sover han i babysittern så sött, min skatt, finaste som finns <3 Själv ska jag ta och klä mig så jag kommer igång riktigt. Sen blir det nog lite soffmys med prinsen. :)
Jag ska bära dig över stock och sten tills du kan stå på egna ben.
Jag ska hålla din hand genom livets snår och finnas vid din sida vilken väg du än går.
Jag ska skydda dig mot all onska som finns för jag älskar dig så oerhört mycket min lille prins <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0