Go kväll :)

Idag har svante och jag varit in till gävle, träffat och fika med Linda :) Alltid lika mysigt. <3



Annars så har vi inte gjort allt för mycket och nu ligger pojkarna i badet och myser lite innan det är dags att göra kväller här hemma.
Svante har nog fått en liten sväng av skorv i skallen men ska be dom titta på det på torsdag då vi har läkartid på BVC.
Nu har han ju blivit ännu större och ska bli kul och se vad dom säger :)
Efter vi är klar där åker jag och svante upp till mamma och blir där tills lördag. Fredagen ska vi hinna förbi banken i bergby för att fixa lite.
På fredag kommer första barnbidraget in på mitt konto, känns ju lite speciellt. Fick papper om det från Försäkringskassan idag.
Hann ju även koka och diska flaskor idag, gör det några gånger i veckan. Kokar dom alltså, diskar dom gör vi ju självklart flera gånger om dagen då våran son äter som en häst ;)




Jaja nu ska jagh gå och torka min underbara son och ta på honom nattkläder :)

bild från i fredags!
emma, jag, jessica, linda, alejandra och? :P


Kommentarer
Postat av: caroline

Vilket smart ställ för nappflaskoran =)

2011-11-16 @ 12:07:09
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0