Sa du storm?

Fy fan gårdagen vart inte så himla bra ändå :( Började hyffsat men övergick i panik, smärta och många toa besök. Usch hade ett rent helvete igår, börja redan kvällen innan med lättare värk neråt typ bäckenbotten. Var ju värre igår när man vakna men sen övergick allt i konstanta kräkningar som även innefattade blod. Fick inte behålla något alls nästan, vatten kom upp direkt. Enda jag fick behålla när dagen var slut var några makaroner med ostsås och någon babytomat, vilket i mitt fall egentligen inte är okej, men vad ska jag göra då? Sjukt trött på att inget går som jag vill nu för tiden :( Skola idag, kom jag iväg, nej. Har tok ont i magen och illamåendet håller i sig :( Får rå plugga tills nästa torsdag :(

Idag blåser det inte utan det STORMAR ju förfan ute, vart kommer allt skit ifrån. Ingen sol är det heller men mig spelar det ingen större roll idag då jag ändå bara ska ligga och vila enligt rådgivningen och äta. Men äta i mitt fall verkar vara mer än bara bara de. Kan knappt tugga skiten och får ändå inte behålla det. Har iaf fått i mig lite fil nu men mår inget vidare så känns som det kommer upp.
Min söta J tog med sig ozzy till jobbet idag så jag inte böhöver känna press på att ta med honom ut utan koncentrera mig på att vila. Så jävla underbar han :) Sen att ozzy avgudar honom ska vi kanske tala tyst om ;)
Nu ska jag dra omkull i sängen och hoppas på att filen stannar i magen....


Kommentarer
Postat av: Phillipkaisa

Interesting.

2011-10-25 @ 08:42:04
URL: http://phillipkaisa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0