Kliar i fingrarna :)

Ja de är väl de minsta man kan säga om mig just nu. Fan det finns ju hur mycket sött och fint som helst där ute till knytet. Man bara glider bland hyllor och ställningar, kräfs rätt mycket för att man inte ska gå löst på allt de söta.
Har faktist redan handlat 2 pjyamaser med fötter, såå söta. Men man vågar ju inte ta så liten storlek så jag går på de lite större nu och visar det sig mot förmodan att det skulle bli en mini bebis mot slutet får man väl panika handla smått då :P
Men tror faktiskt inte att han/hon kommer vara så liten för jag vägde ju nästan 5000g och johan vägde drygt 4000g så vi får säkerligen en riktig bamsing till bebis :)
Det gör mig absolut ingen så länge knytet är friskt och välskapt :)

Vill införskaffa mig en ny kamera då min har gett upp helt och är bara skit. Min mage har nämligen börjat visa sig lite nu så ska börja måtta och vill börja knäppa kort. Sånt man vill komma ihåg av sig graviditet. Tycker allt sånt verkar jätte kul att ha sen att se tillbaka på :)
Tur att det blir sommar och skönt kan man röra på sig mycket och ska ju jobba hela sommaren, minskar ju risken till vätska i ben och fötter ju mer man rör på sig tidigt i graviditeten. Min mamma som är väldigt duktig på att röra sig hade inga problem alls med sånt. Så till sommaren blir det att hämta hem cykeln ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0