Firande av svärmor :)

God förmiddag från vretas :) Vakna för ett tag sen, sovit otroligt mycket inatt från 20.30 igår tills typ 09.30 idag, var sjukt längesen jag sov såååå länge :) Men behövdes nog, klockan ringde 05.20 igår så.
Har väl inte sjukt mycket att berätta om gårdagen mer än att det var sjukt roligt ända tills hemresen då det mesta spåra ur men det orkar jag inte skriva om här. Jag som är gravid och nykter lessna ur totalt och höjde rösten så hela jävla bussen blev tyst för någon minut, fan va arg jag var. Usch. Hoppas att Emmas födelsedagsfest vart lyckad ändå :)
När vi kom hem körde jag ut emma och utby till fba sen åkte jag och johan hem till Carro och Henke :) Vart bjudna på middag, kyckling och ris. Var jätte gott och trevligt men jag var så sjukt jävla trött och fryssen så vi blev inte långvariga. Hade velat stanna ett tag till och varit social med dom och Henke som fyllde år men orka helt enkelt inte. Vart ett bad sen somna jag nästan omgående, satt i soffan och verkligen försökte hålla mig vaken men förjäves :P

Idag då, ja solen skiner och graderna börjar ta sig till + sidan, hoppas ni har kommit ihåg att ställa fram klockorna :) Om ett tag ska vi väl börja göra oss iordning lite för dagen. Ska ut till fba och fira svärmor som fyller år imorgon :) Tycker det ska bli mysigt. Tror vi skulle hälsa på Robert en sväng också :) Innan vi åker hem igen ska man väl försöka få kontakt med emma och gänget så jag kan lämna tillbaka utbys bilnyckel :P
Ikväll blir det bara mys framför TVn med världens bästa Johan och Ozzy <3

Bilder från igår:

Sandra som fortfarande var full sen fredagen sov nästan hela vägen till båten :P


Vad gör emma då? :) Söt min iaf :P Umbas ser lite smått trött ut han med :P


Jag på resan dit..


På båten

Hjärtat och Umbas :)


Tobbe ville också vara med på bild :)


Vårat bord .... Den rosa drinken är min :) Alkoholfri såklart.


Ja det blev ju inte så mycket kort tagna men emma hon har både fotat och filmat en massa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0