Flyy och mycket annat på G

Ohh fick skäll igår för min super kassa uppdatering, ber om ursäkt till mina trogna läsare som bara blir fler och fler, vilket jag tycker är roligt :)

Jaja det som hänt är, jobbat några pass till, börjat packa ner gamla lägenheten lite smått och fått nycklarna till nya :D Känns så sjukt kul och ska bli skönt att få lite mer "ordning" i livet :) Hur som vart det för alla er som inte vet en 3a i forsbacka :) Jätte fin med öppna ytor och klädkammare, kommer passa oss perfekt. Känns lite tungt att jag inte har så många där men får väl hänga hos svärmor när hon orkar med mig ;) Annars så har jag väl inte direkt nå kompisar där som jag umgås med sedan allt vart som det vart men men är väl inte mycket att göra åt. Kanske när man flyttar dit kan man börja känna folk på nytt :) Hoppas kan man ju alltid :) Hur som helst ska jag försöka göra det bästa av situationen och hoppas på att mina vänner komer och hälsar på ibland...

Idag har jag åkt hoh med pappa, sjukt mysig och han var sååååå stolt över sin nya pärla en BMW 1200 GT 05 så han njöt när han drog på gasen och den svara utan några som helst problem. Åkte till media market och fixa MP3 åt honom som han kna ha i hjälmen sen blev det in till gävle bro så bjöd han mig på mat, hel rökt lax, potatis och limesås och gud så gott det var :)
Nu ska jag och älsk ta oss till IKEA fast vi tänkte skita i det först men var inte så mycket folk där som det såg ut så man ska kanske passa på och kolla runt lite vad det är man vill ha :) Tar även med oss "frugan" bella.
Till kvällen ska vi grilla ute i fba hos svärmor och frugan kommer med dit också, mysigt värre. Vi fick grillat där igår också och så mysigt vi hade, åt gott, skratta och prata massa strunt ;)

Här kommer några bilder från tiden som gått







Kommentarer
Postat av: Krillan :)

Ska det vara så så kan du alltid umgås med mig och Jacob :)

2011-06-04 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0