2011-02-22

Vakna imorse och var riktigt pigg :) Känns helt underbart, uppskattar verje morgon jag får må bra nu. Har fixat till mig lite, packat väska och käka mat, pasta med lax, mumms :) Snart bär det av mot ockelbo och jobb, äntligen ska bli så skönt att få komma igång med jobbet igen. Var längesen jag jobba nu pga sjukdom så det kännt otroligt bra. Fint väder är det också, synd bara att det är så jävla kallt, måste klä mig jätte varmt för jobbar 13-21.15 så ikväll när man ska hem är det väl svin kallt. Har ju ingen bil nu så måste åka kollektivt så hoppas verkligen tåget från gävle kommer iväg i tid sen att bussen hem ikväll går som den ska så jag slipper frysa fast. Som tur är kommer J och hämtar mig i viken iaf så slipper krångla med buss därifrån och hem.


Pratade med en vän igår och du ska veta att du finns i mina tankar och hoppas att allt ska gå bra för dig. Du vet vart jag finns <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0