Ny vecka, nya möjligheter

Jaha, veckorna bara rusar iväg och jag har en förmåga att bara följa dom, det gör ju min graviditet iaf ;) haha. Mamma tycker det är jätte bra för hon har koll på hur många fullgågna veckor jag gått. Bra att man har skaplig koll på det iaf, bara att följa årets veckor, rätt simpelt ^^

Värken från igår lyser än så länge med sin frånvaro, vilket jag är extremt tacksam för. Ska väl ta tag i hemmet lite snart här kanske i ett lugnare tempo än jag brukar, när ska jag fatta att jag snart är höggravid och inte kan flänga runt som vanligt? Fan glömmer ju magen ibland, hur nu de går till? Slår in den i dörrar och när jag ska vända mig i liggande läge låter det som en valross utan mat :O haha. Ja de är inte lätt alla gånger men får göra det bästa utav allt man kan.
Jaha ta och göra ett ryck så det händer något här hemma ;)

Några bilder från förra veckan

Fikamys med linda och carro, i torsdags tror jag :)


I lördags var vi ju som sagt iväg på lite loppis och detta fick komma med hem :)

Fick ju en massa saker av emma efter nova, så det ska tvättas och donas med :)

Älsklingen klippte sig ju, så fin så men ovant <3

Jag gjorde ett tappert försök till att få med magen på bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0