Köp från ullared

Tänkte visa er lite av det jag köpte i ullared orkar inte visa allt men lite prylar iaf :)

Johan fick ju ett PS2 av marcus så behövdes lite prylar till de

Filmer

Till bebis
En badstol
Flaskställ och flaskborste
En mysig filt
Solskydd till bil x2
Bäddset till vagn och vagga x2
Spjälsängsskydd

Lite kläder till bebis
En rejäl vinteroverall
En mysdress från everlast, båda i större strl

Ett set med body, cardigan och byxor
jeans
en mysdress med disney
2pack med strumpor modell större
2 par vantar

Doftljus
sängkläder till dubbelsäng x2

Sällskaps spel :)

Massa prylar

1 till mig och 1 till johan ;)


Köpte även en vinterjacka till johan och en massa kläder, kallingar och strumpor till honom. En massa prylar till mamma och till mig själv köpte jag även 4 par skor bla ett par björnborg och ett par replay men de är till vintern kanske tar nå kort på dom någon dag här.

När jag kom hem hade vi fått pressent till junior från farmor (johans mamma)
Tusen tack en super gullig och smart overall, behöver inte krånglas när man ska spänna bebis i bilbarnstolen :)
Och dom där söta conversen, blir ju alldeles salig. och inget är fel det är en dif färgad sko och en bif färgad sko då johan håller på bif och jag dif. Så himla söta så dom ska vi hänga i vagnen :D <3


Fick även presenter av carro som var iväg på kryssning innan vi åkte till ullared.
Ett par sockar och en napphållare från Lundemyr of sweden.
Jätte gulliga. tack så mycket :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0