Blivande mamma

Ja just nu går jag på moln känns det som, äntligen fick jag min "blivandemamma massage" och kan tala om att det var suveränt. Så himla skönt att bara kunna slappna av, njuta och bli omhändertagen. Mina jävla fötter och ben har ju svällt utan dess like nu och händerna är ju inte långt efter så det behövdes verkligen :)
Super nöjd så tusen tack till min fina vän carro som bjussa på kalaset :)

Känns som det är mest en massa gnäll på mig nu men vafaan snart i 9e månaden ju då får man gnälla, har fan min lagliga rätt som blivande mamma att få gnälla, sucka och stonka :P haha. Näe men skämt och sido är det inte så jävla lätt längre, vadå knyta skor? Ja de är inte de lättaste och sköta rakning av kroppshår ska vi inte prata om men man tar till knep så man får skaer och ting gjora ;) haha, jag är inte den som kan gå runt som en luffig hårboll bara för att det råkar vara en mage ivägen så man varken ser eller kommer åt riktigt :P

Nu är jag i v.35 (34+1) så nu är det inte långt kvar till BF och tankarna blir bara fler och fler, längtan efter honom blir starkare för varje dag och ser verkligen fram emot allt som kommer med att föda och ha ett litet barn. Köper man en ny jacka för flera tusen och bebis kräks ner hela den jaha, so what? De är ju lite charmen men en liten knodd, (kärt barn har många namn). Kanske man ska kolla på en lite billigare jacka som sitter lite skönare oxå eller vad? ;)
Åh näe snart får jag sluta blir bara en massa trams som ingen kommer fatta ett skit av då inget är speciellt sammanhängande märker jag. Är jag bara sprallig eller kopplar inte alla trådar som dom ska i min hjärna? Äh det är bäbis som ligger och trycker på nå kärl eller nerver så jag får nå slags ryck? Ja så kan det faktiskt vara :D haha.

Ska väl göra ett ryck, försöka få på mig nå bättre kläder så jag inte ser allt för luffig ut, kanske fixa håret och dra på mig ett snyggare face om karln och jag ska till köpis ^^ Han ska väl inte behöva skämmas för sin preggotant ellerhur? ;) Men som sagt blir ju bara ett försök ingen idé att ge några löften som inte kan hållas :D
Inte orkar jag engagera mig i att lägga in nå nya bilder heller, fan va lat jag känner mig kanske får göra ett styrketag med det ikväll? Det visar sig isf då ?!


Kommentarer
Postat av: caroline

Haha ja men så är det ju väldigt lätt att dem gör också, men vi får hoppa spå att dem inte gör det.. helst vill jag ha ut våra lilla idag.. det börjar ju liksom bli tungt nuu. sen ligger hon i säte och jag märker att hon försöker flytta på sig, och det är INTE skönt kan jag säga.. haha .. ha en tevlig helg

2011-08-27 @ 09:53:36
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0