Jädefors Holme

Ja får se om de blir någon holme för mig de kissar ju ute, inte så kul att vara utomhus då, frysa och bli blöt ;( Så jävla typiskt när jag är ledig en hel helg så ska de regna hela jävla helgen. Inte konstigt att man blir less :(
Sen är de ju inte bara vädret heller som gör mig nere just nu. Vet inte vad jag ska säga, göra eller känna. Det är bara en massa lögner, tjaffs och hårda ord hela tiden, vart är all romantik? Ja den är som bortblåst iaf den verkar inte existera i mitt liv.
ska nog ängna någon extra tanke på hur jag vill ha det för ett underbart förhållande är de som jag ska ha, vill känna mig älskad, vacker och speciell. The one and only lixsom.

Näe nu en rostmacka, städa lite sen iväg till bolaget och sola ;)

Det är inte alltid handlingen som är viktigast utan tanken bakom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0