Om sanningen ska fram..

Så är jag sjukt slut i både kropp och själ nu. Jobbat som en galning knappt ledig sen de DU gjorde i lfredags tog väl priset. Fan är så sjukt besviken på dig, helt seriöst är jag nästan lite rädd för dig nu. Du mår så dåligt nu så du har inge omdömme kvar människa :( Fattar inte, sen att du inte ens hade dåligt samvete gör mig tokig. Men som tur är har du iaf börjat ångra dig lite, iaf vad de låter på dig nu. Men jag är inte redo att förlåta för de där var lågt och så jävla idiotiskt gjort så fan kan inte förklara :( Men men nog om de.
Måste bara tilllägga till händelsen att jag har världens underbaraste människor där ute i rörberg, tack för att ni finns, älskar mig och ställer upp. Ni betyder oerhört mycket jag jag är så glad att jag har er.
Älskar er massor <3

Helgen har varit i de lugnaste draget, jobbat och bott hos min mamma lördag till  imorgon, så har inte hänt allt för mycket. men man slappnar av på ett helt annat vis när man är här, helt underbart :) Älskar att få vara nära mamma, den bästa som existerar <3

Jobbar imorgon 7-13 sen är jag ledig tillåme söndag :) Hoppas de händer massa skoj under min välförtjänta ledighet :) Ska med rörbergsligan till Leksand fre-sön men vad som sker i veckan är ännu ovisst. Hoppas på att träffa och umgås mycket med dig, nämner inga namn då många läser min blogg, skvallrar och folk tar de fel :( Tror inte du vill att jag nämer ditt namn här heller. Får se vad de blir med de? :D Hoppas kan man ju alltid göra, du får mig att känna glädje och ger mig många skratt min vän :)

Okej nyss prata jag med en vän som jag inte haft allt för mycket kontakt med nu dom senaste dagarna efter allt som hänt. Vi bestömde att vi inte skulle ha så mycket mer med varandra och göra men nu vill han så mycket mer. Undra om det beror på en viss irritation eller känslor? De är svårt att svara på för man vet inte alls vad de är han vill eller om de är sanning de han säger? Ja vi får väl se, vad som händer får tiden utvisa.


När du ser på mig vill jag att du ska le och känna lycka, inte gråta och känna sorg <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0