120522

God morgon där ute :) Här gjorde jag morgon kl 5 till en uppgående sol och en supoer glad svante :) Underbart när han är så himla glad, fast det är han ju mest hela tiden.
Det är inget jag ljuger om utan han är go och glad mest hela tiden, sällan han gråter och är ledsen.
Ett glatt och nöjt barn.
Som "pratar" mest hela tiden och visar stolt upp sina små riskorn när han ler och pratar :D
Igår somna han vid 18.30 tiden, efter nästan bara ha varit ute hela dagen, ett varmt bad och lite massage :) Vart 2st PW igår med barnvagn och hund, starten på mitt nya liv? Hur som var det jätte härligt och himla mysigt.
Jag var tok trött igårkväll men vart som vanligt inte direkt tidigt i säng, känns som att det inte kommer att inträffa denna vecka.
*Idag - gå igenom att jag har allt, att det räcker till alla, skriva ner det som ska handlas, *2st PW´s, massa mys med svante
*Onsdag - Åka till sandviken/valbo för att handla och fixa det sista till festen
*Torsdag -  Skriva progran, fixa dikter, bränna skiva, skriva tal, skriva ut skyltar mm
*Fredag - Till lokalen för att städa, vädra och kika till det sista innan möblering, fixa köttet
*Lördag - festlikalen ska göras klar, fixa tårtor, Fixa håret och kolla så allt är klart
*SÖNDAG, min första morsdag och Svantes namncermoni
ja jag har säkerligen glömt ca 100 saker jag ska hinna med att göra där imellan bla att på torsdag ska jag ju till sjukhuset med fötterna också. Säkert en massa förberedelser också :S Åh känner mig något som en virrpanna just nu. Näe nu sk ajag mysa med min underbara skatt <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pappan

Han är HELT underbar vår son :)

Han är så mysig att ha att göra med och en härlig kille är att ta i i underkant <3

2012-05-22 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0