120510

En vecka sedan nu då^^ Har liksom inte riktigt haft tid, saker som ska fixas och mina underbara lilla son som jag vill ge all tid jag bara kan. Så fort han är vaken vill jag knapps släppa honom med blicken. Han är så himla go och glad. 2 tänder har han nu då, 2 gryn nere i munnen. Han är så himla söt och inge gnäll heller, bara lite jobbiga nätter men natten till idag sov han från 18.30 till 5.45 utan att vakna :D <3
Helgen var svante hos pappan så på fredagen gjorde jag inte mycket alls. Sen på lördagen så drog jag och carro på förfest i valbo hos robban sen vart det 8an i sandviken. Lugnt och inge spec påverkad men jävla kul hade jag, en underbar kväll :)
Sussie, underbart snälla sussie hämta oss så vi kom hem tryggt och säkert. Inte mådde jag nå dåligt på söndagen heller. ;)
Tack alla ni som var med och dela toppenkvällen :)
Ja denna veckar har jag hunnit med ett besök på HC i tisdags, sjukan igår och tandläkaren idag. Ja det är mycket nu och hoppas jag ska kunna få svar och bot på "alla" fel ;)
Måste säga att svantes farmor är underbar som ställer upp och hjälper mig och johan med att passa svante när det är lite svårt att ha med honom, guld värt <3
Imorgon ska jag och svante åka och hälsa på min farmor och faster, ska bli mysigt och på lördag ska vi åka ut till hofors, hälsa på camilla och vincent medans jonas är på jobbet ^^
Dagarna rullar på och nästa helg är det Vincents dag och helgen efter det är dags för svante :D Åh längtar och kommer bli så fint :)
Näe här har jag inte tid att sitta....
Nu jävlar är det snart beach 2012 och jag är snart redo ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0