Spöken från förr

Hum att en "puff" på face kunde göra mig så glad :) Ett pöke från svunna dagar skulle man kunna kalla personen som puffa mig och jag dom inte riktigt fattar mig på de där med "puffar" puffade iaf tillbaka viket resulterade i en kort konversation, det skrevs inte mycket men det räckte för att göra mig glad. Personen i fråga och jag fick inget bra slut på våran vänskap tyvärr och felat var mitt :( Ångrat de många gånger men inte vågat göra nå åt det. Men fick höra att spöket var välmående och glad så det känns otroligt bra att veta, behövdes inget mer. Tror väl inte vi kommer få kontakt igen så men de där lilla räckte för att kunna släppa det som var då och ångesten som flugit i mig ibland för de som hände då.
Ja eftersom ni inte kommer fatta ett skit och personen i fråga inte läser min blogg så spelar det väl ingen större roll. Men som sagt de är ju min blogg och jag behövde skriva av mig lite :)
Spöken från förr behöver inte vara ett dåligt omen, enligt mig iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0