120627

GRATTIS till mig och min hälsa, NOT :( Fyfaan har haft jätte problem med vänster öga som återkommer hela tiden och nu har det satt sig riktigt i både nästa och hals :( Mina halsmandlar är som golfbollar och det låter som jag har 10ton skit i näsan när jag pratar :( Blir till att införskaffa sig nässpray och halstabletter under dagen :( Sjukt jobbigt. Somna vid 21 igår men sov riktigt dåligt då man fick lov att dra sig upp ett antal gånger under natten för halsen lära svalskas och näsan tömmas :(
Men men det är väl inget världsligt problem då det förhoppingsvis går över snart igen.
Just nu sitter lilleman här brevid på sin lekmatta och härjar, så himla go min lilla grabb som snart blir hela 9 månader vilket är rätt specellt för mig som mamma. Då har jag fått ha honom i 18månader, 9 i magen och 9 underbara månader utanför. Dom absolut bästa 9 månaderna i mitt liv. Älskar min lille son till månen och tillbaka, finns inget jag inte skulle göra för honom. Han skänker så mycket glädje hela tiden och är ett helt fantastiskt barn. Är så himla stolt att jag är just Svantes mamma, mitt liv och mitt allt <3
Näe nu ska jag göra min son sällskap och leka lite ;) För senare idag blir vi hämtade av bästa och en massa roligt står på schemat så måste försöka gaska upp mitt humör lite nu innan de. Och det finns u ingen som gör mig på så bra humör som min lilla prins :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0