120626 - Back on track?

Jaha ja i vanlig ordning så tappa jag helt intresset att sitta här och kadda ner en massa rader, haft så mycket annat för mig och har hänt så himla mycket i våra liv. Svante han växer och mår bra. Super snäll och underbar unge våran lilla kille. Sover, äter, vill gå med stöd, rester sig upp mot saker och det är full fart på honom mest hela tiden. Det har kommit in en underbar människa i våra liv vilket vi är väldigt tacksamma över och hoppas han är här för att stanna :)
Jag har fyllt 25, halvvägs till 50 och inget speciellt alls om jag ska vara ärlig. Det roliga och kanske lite smått skrämmande är ju all lilleman blir ju äldre när jag blir det så :)
Hade en sjukt mysig dag igår och fick så himla fina presenter. 1 resa till ullared med avfärd den 23e juli och hemfärd den 25e, smycken, presentkort på IKEA, blommor, fickpengar och en spa weekend på högbo bruk :) Satt inte helt fel de inte ;)
Ja som sagt händer mycket nu och jag kanske har glömt att berätta att den 28e juli ska jag stå tärna på Emma och Daniels bröllop :P Hoppas på bättre väder snart, sjukt trött på detta eviga regnande :(
På boende fronten står det dock stilla just nu :( Måste få till de där snart, trodde allt var okej men tydligen inte.
Nästa måndag drar mitt sommarschema igång på riktigt så går ut 2 pass nästa vecka sen rullar det på. men mycket ledighet med lillhjärtat och många planer inför sommaren med mina underbara nära och kära :)
Pappa johan ska spendera mycket tid med våran skatt i sommar han också, 3 av 4 veckor av hans semester sen tar han även ut pappa dagar, är glad att han vill ha honom så mycket han kan så dom får ha egentid, vilket är viktigt tycker jag. Han blir ju inte mindre direkt och händer ju så mycket nu så vill ju att johans och hans familj ska få ta del av allt det underbara också.
Känns sjukt bra att vi har så god kontakt han och jag även med svantes farmor såklart. Hon är ju snäll och ställer upp hon också så gott hon kan.
Även moster carro såklart har lagt beslag på svante några dagar i sommar bla nästa vecka då jag har mina två pass så ska han få vara med dom :)
Underbart snällt måste jag säga.
Ja som sagt har haft mycket så har inte haft tid med var en kort sammanfattning av senaste tiden sen är det så himla mycket roligt som hänt.
Men nu vet ni mina trogna läsare att vi lever och mår förjävla bra ;)
Bildbomb juni 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0