Rykten och djävulskap...

Åhhhh, sjukt less på dessa rykten som går och allt skit jag fått höra nu den sista tiden. Om vad som hänt, händer och kommer hända. :S shit att man inte har annat än att sitta och bygga ihop en jävla massa skit för att sen sprida det vidare hur man tror att det ligger till?! Enkelt, jag vet hur det är, johan vet huir det är och våra närmaste vet hur allt ligger till just nu. Varför jag är hos min mamma rätt mycket och så. Snälla innan det ska börja snackas om sånt ni inte vet ett skit om, fråga då om ni nu är så nyfikna :) Ni kan inte annat än få svar på det ni funderar så mycket över eller bli ignorerade då det kanske inte finns ett skit bra svar på frågan som ställs. Men istället för att bilda en egen historia om hur det kanske är så håll käft istället då.....
jaja nu fick jag de ur mig också. Natten har varit helt okej fast vaccenation igår. Svante somna lite oroligt strax före 22, sov sen till 04.18 för att få nappen och lite närhet, höll på med honom någon minut sen somna han om igen. Vakna vid 06.20 för samma visa igen men sen sov han till 08.30 och nu är han en pigg, mätt och pratglad kille som ligger neranför mamman och bubblar :) Sötnosen :) Inget alvedon behövdes men det var väl bara för man var förberedd om inte annat, men skönt att slippa så han klarade allt galant.
Ska väl snart göra oss klara för dagen får se om svante ska vara hos farmor, fråga henne det igår för någon timme då jag ska träffa linda och emma men båda vill ju så gärna träöffa svante så han bliur nog med så får vi lite farmormys efter :)
Det är kul att ha en så populär son, alla som träffat honom blir ju som blixtkära i honom :) Han skulle nog kunna charma en gråsten våran lilla kille :) <3
Johan gillar inte julen så värst och tycker det kanske syns lite i detta foto :P

Kommentarer
Postat av: Farmor/svärmor Carina

Kram till er alla. <3<3<3

2012-01-10 @ 10:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0