120425

Jo hej igen, ett tag sen ännu en gång. Men man vill inte lägga så mycket på bloggen just nu är så mycket annat.
Men här i stugan mår vi bara bra, svante har fått sin första tand, den kom upp riktigt nu i helgen då han var hos sin far. :) Jätte söt, vass litet bissing sitter så fint nere till höger :)
Men får då inte knäppa nå kort på den ännu. :P
Annars så gör vi väl inte allt för mycket mer än är ute så fort det är hyffsat väder, är ju ute fast det regnar men då blir det bara prommis i vagen. I lördag kom carro hit och med sig hade hon svantes nya vagn :D
En ljus/mörkblå Carena sittvagn :)
Jag är jätte nöjd med den och svante trivdes och satt skit bra.
Igår kväll innan prinsen skulle sova vart det ett skumbad för oss :)
Matstolen funkar skit bra
Gåstolen är en riktig hit
Ja nu vet ni lite om vad som händer och sker i vårat liv, har väl inget mer att skriva direkt.
Ja annars så rullar allt på och jag är färdig med inbjudningskorten till svantes namngivning och har börjat dela ut dom, några kommer jag ju självklart få skicka. Men shit va jag pula med dom men vart otroligt nöjd, dom är väldigt personliga och enligt min mening vart dom hemskt fina. :D Bild kommer närmare namngivningsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0