120420

Ja man får lov att gratulera gävles stolthet, Brynäs IF till SM-GULDET 2012, dom spelade riktigt bra måste jag erkänna och dom var absolut värda guldet. Bra reklam för Gävle också.
Så nu var det sagt.
Gårdagen spenderades mestadels ute, vi hade planerat strömavbrott från 10-14 som blev 15. Fanns inte mycket att göra inne mer än att ge svante mat, tur med vädret var det ju självklart också. ;)
Lite ensamt kanske?
Skorpan är nyfiken och smyger sig sakta fram
Vågar sig upp och kika in...
tar inte lång stund innan svante upptäckt sin vän <3
Idag sker inte allt för mycket, hoppas på papper från kommunen och försäkringskassan så jag får de gjort någon gång. Sen packa åt svante så han har kläder med sig till far. Ja annars så ska jag bara mysa så mycket han bara vill och det går med honom idag innan han ska till pappa och jag hämtar honom inte fören på måndag som sagt.
Längsta jag varit ifrån honom, kommer bli jobbigt men gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0