120413

Fredagen den 13e april, dagen har varit super kul. Jag packade in min mor och son i bilen strax före 11. Åkte först till min farmor som inte hade träffat svante ännu, dit kom även min faster så hon också fick träffa lillprinsen, mig och mamma också självklart. Jag har haft mycket på mitt håll och båda dom har haft en svår tid så ingen bra tillfälle har getts till en träff. Men så idag då, gick hur bra som helst, svante mådde som en kung, jag tyckte det var riktigt roligt att se min farmor ligga på golvet och gulla med svante, så glad att hon fick uppleva honom :) Han var så snäll och gullig så och dom vart stormförtjusta i honom, så nu ska vi försöka ses ofater för farmor bor ju bara nere i ockelbo, inte långt direkt.
Massa fina presenter fick han också, en present från farmor som hon köpte för många år sedan som det stod på var till hennes första barnbarnsbarn och det blev ju svante det. :) En jätte fin julkrubba med alla huvudrollsinnehavare, så det kommer bli ett stående julpynt hos oss :D
Efter besöket där vart det en mellanlandning i forsbacka för att lämna svante som ska vara hos pappa i helgen, fick lämna hos farmorn för johan jobba ju men dom vart som vanligt super glada över att ha honom lite :)
Så begav vi oss in till stan, först till barnenshus och sen citygross. Som vanligt vart svante bortskämnd av mormor men även jag :P Hon hade lite dåligt samvete över att hon inte fixa nått påskägg så jag fick ett påskägg, en chokladkanin och en läsk som jag kan gotta mig med i helgen :P
Ska inte göra något spec alls, städa riktigt när svante inte är runt fötterna på en eller ska sitta i famnen när man dammsuger, blir ju inget gjort liksom :P Sen blir det självklart planering inför hans speciella dag som kommer att äga rum i maj. Åh kommer bli så fint, mysigt och roligt men några kommer vara saknade, tyvärr :(
Har lite svårt att komma till ro, slappna av riktigt och somna. Mina fötter värker lite pga dom där förbannade knölarna som ingen kan svara på vad det är. Sen har jag miljoner, tankar, funderingar och känslor i omlopp. Blir ju inte bättre när man ska hålla på planera och ha sig i skallen.. Hum det är mycket nu
Saknar svante, har ju inte sovit utan honom på flera veckor nu så det känns tomt, naturligtvis vore väl konstigt annars. Vet ju självklart att han har det super men jag kan ändå inte låta bli att sakna honom.



Innan du kom till mig var jag inte rädd för döden och det var inget jag tänkte på heller. Levde dagen lite som den kom. Idag är jag rädd för att dö, rädd för att inte få se min skatt växa upp, få följa honom genom livet i alla mina dagar. Jag är rädd att han ska dö, att något ska hända honom. Självklart är inte dettta någon som jag tänker på hela tiden men saker man ser och hör kan få en att tänka lite extra.
Jag är verkligen rädd om det jag har och älskar mitt liv, min underbara familj och mina vänner <3
Jag är inte rik på pengar men kärlek får jag så jag nästan spricker och all kärlek jag får ge till mina är en fantastik känsla.
i år är min första morsdag och kommer nog bli den mest speciella morsdagen jag kommer uppleva. Dagen kommer inte bara att handla om mig men mer än så kan ajg inte säga nu... :)


"Jag hittar inte orden för allt jag ser i dig men dom finns här i mitt hjärta och dom finns här just för dig.
Jag lovar och jag svär fast tiden flyr sin väg, att aldrig lämnar jag dig, aldrig i min värld." <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0