050412

Natten har varit den tyngsta på oerhört länge, är ju van att få sova minst sex tim för det är ju inte varje kväll man somnar exakt när svante gör det. Inatt har jag nog inte sovit mer än 1tim och när han inte varit vaken då har jag lega på toa och kräkts :( Men men hur som har jag ju berättat att han inte riktigt varit sig själv sen sprutorna och det har blivit värre. Han typ matvägrar. Han vill inte ha banan som han tidigare smaskat i sig utan några som helst problem och inte heller äter han ersättningen som förr utan ca 400ml/dag i 2 dagar nu :( Han bajsar inte är inne på 3e dagen och det är väl ingen konstighet för vissa men det är det i svantes fall, 3e gången på kort tid han blir förstoppad och man får ta till lactalos det sa min BVC sköterska till mig att göra igen nu när jag pratade med henne på morgonen. Sen tyckte hon det var konstigt de där med nattsömnen, det är tydligen ovanligt att dom ändrar en rutin som dom haft så länge bara sådär och är ledsen :( Vi har tid kl 13 i valbo på HC, tur vi får komma innan helgen drar igång. Får se vad dom säger och inga tänder som spökar vad jag kan se och känna. Han är ju fortfarande lite ljusare i fram och hård men det har han ju varit bra länge nu. Hoppas det går bra tycker synd om honom om han ska ha problem med magen titt som tätt oxå :(
Älskade barn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0