090412

Ja då var det sista dagen på påsken 2012, har haft en jätte mysig påsk med god mat, gott sällskap och världens underbaraste son. Han har vart som en ängel, inte ettndugg kinkig, sovit, ätit och varit sjukt glad hela tiden :) Så himla mysigt att ha honom tillbaka som han ska :) Men men nu har han åkt till forsbacka för en kusinträff eller vad dom kalla det :) Han ska vara med och träffa massa släktingar iaf. Hoppas han är lika go och glad där. Själv ska jag passa på att vila lite, kanske glo på någon film?? Ja vi får se vad jag roar mig med tills svante är tillbaka ikväll. Sussie ska iaf komma hit och äta med oss vid 15tiden det är vad jag vet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0