020412

Oj nu var det sådär ett litet tag sen igen, har ni saknat mig? :) Detta avsaknande av inlägg beror på att i torsdags fick svante sitt 6månaders vaccin och vart jätte dålig :( Fick hög feber, vart svällt, rosig om låren och kinkig, bara mamma som gällde. Idag är det dock bättre men det har varit jobbigt, vaknat tidigt och märkts på honom att det spänner. Men som sagt idag är det bättre och just nu sitter han i sin gåstol och bubblar på :)
Har varit ute så mycket som möjligt med honom och det var väl bara igår det var lite sämre väder då det kom en liten snöskvätt. :( Varför nu den kände på sig att komma?
Sova hos mig har varit ett måste under dom senaste dagarna <3
Sötisen <3
I fredags var vi ju på BVC så passade på att ta lite kort på min tuffing innan besöket i sina nya kläder han fått av carro :)
Carro gjorde mig en jätte tjänst i fredags, jag såg i tidningen att barnenshus sålde ut GRACO matstolar för 499:- normalpris 795:-. Honn svängde förbi där och fick med sig en sån hem till mig :D Tusen tack.
Massa ute mys har det ju såklart blivit, i lördags var vi ute mest hela dagen. Först var jag och mamma ner till ockelbo på klädbytardag och fynda en massa till svante, de fick han i 6månaderspresent och påskägg av oss :) Massa fint vart det, sjukt nöjd. Carro och sussie kom förbi och umgicks med oss ute, satt och njöt av solen fast det var ju lite kyligt men de fick ändå :) Av carro fick han super fina kläder från märket MOLO, ska visa er när jag tagit bilder på det :) Super fina saker, min lilla prins är sådär smått bortskämd :D:D:D
När han "pratar" får han fram ett ord som är återkommande hela tiden (mamma) han förstår ju inte vad det betyder men han säger det iaf och jag blir lika glad och stolt varje gång. Även i fredags kväll kröp han för första gången. Han var på golvet och då fick han upp knän, ben och rumpa, tog sig framåt en liten bit sen förr han pladask på mage och tok skratta :D Underbara unge <3<3<3<3
Lilla tuffingen i sin nya gunga <3<3<3
I fredags tog vi en prommis hem till en granne som fått 7 små söta valpar. Så vi var dit och tittade, snosade och förundrades över dessa små skönheter :) Vilka sötnosar och svante vart super glad och en valp snutta på hans hand och han höll på skratta sönder sig :)
Igår var jag och svante hem till emma och daniel på Novas 3års kalas :) Av mig fick hon en hallo kitty skottkärra med hink, spade, vattenkanna och nå mer saker :) Hon fick massa fint och var så glad och nöjd så. En super fin tårta fick hon och den smakade riktigt gott :D
Med andra ord har vi haft jätte bra dagar trots feber, ömhet och lite kinkighet :) <3
OCH idag är han hela 6månader, berättar mer om det i ett senare inlägg.
Säga vad man vill men jag och johan gjorde en fantastisk fin son <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Hejsan. :)



Är fortfarande supernyfiken på vad det är för märke på gungan. Har letat som en galning men hittar ingenting. :) Den verka vara så himlans bra och smidig.



Kraam.

2012-04-10 @ 07:38:34
URL: http://elvirasmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0