v.40 <3

jaha v.40 (39+1) idag, nu är det inte mycket kvar av dom här 9 månaderna i väntans tider. Nu är han snart här våran lilla skrutt. Magen är tok stor nu och helt seriöst kommer han inte ut snart så spricker nog huden framme på magen, shit va hårt och spänt de är. :O
Väntskan blir mer och mer ett problem för mig, svårt att greppa saker, skor som klämmer åt fast dom inte ska och ja massa obehag ger det ju också såklart.
Ryggvärken är inte lika jobbig längre, vet inte vad som hänt där, nu är det bara vänster skuldra som krånglar lote mer än vanligt men har en jävla massa knutar runt där också vilket nog är en bidragande faktor till smärtan.
Annars mår jag bra, är inte alls lika trött heller, men det är jobbigt att ta sig från punkt A till punkt B om det är längre än typ 600m och de tycker jag är sjukt jobbigt. Men man kan ju inte räkna med att vara vig, hurtigaste och på bästa humöret jämt såhär på slutet.
Igår tog jag ut dammsugaren så den fick rastas, vilket inte var några problem, hjälptes åt med tvätten och diska. En helt vanlig dag och det kan ingen gravid vecka ändra på, kan inte sluta leva och vad hade man gjort om man varit själv?! Mm tänk på det..

Uff hela jag är jätte stoooor nu, inte bara medicinbollen på magen inte :P



Börjar ta sig i barnrummet nu också inte alls mycket kvar att göra där så har kommer några bilder :)

Fattas lite foton, tavlor och smått men det kommer...


Vaggan ska jag ha brevid min sida sängen sen men nu står den bra där med några fotoramar i :)

På dörren möts man av denna söta skylt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis Underbara ni, nu kommer ni hem 3 i stället för två. Och lillprinsen eran har ett sånt fint rum. All lycka till er och snart ses vi <3

Puss puss

2011-10-03 @ 00:29:16
URL: http://jessicadaniella.blogspot.com
Postat av: Malin

Grattis till lilla Svante. Kram

2011-10-04 @ 08:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0