Sen då?

Igår tog vi det mest bara lugnt :) Kika över till svärmor på dagen, sen hem städa av lite snabbt, bytte i sängen sen kom camilla och jonas. Vi gjorde oss klara sen for vi mot staden. Käka på monroes i gävle skulle gått på över 250:- för mig och johan men vart bara 150:- ja de tackar väl vi för ;) hihi. Efter maten vart det en kaffe utanför SF sen in på bion, jägarna 2. Tyckte faktiskt den var riktigt bra lite långdragen kanske men ändå genomtänkt. Sen var det ju underbart att få bio mys med min älskling för lär väl inte bli mycket av den varan framöver, kommer nog ha fullt upp. :)



När vi åkte i bilen på vägen hem fick jag se norrsken, vilket inte är allt för vanligt här men lite norr över så. Men i vilket fall så var det ju månsken också så skulle jag förklara och visa för johan. Allt vart fel, sa månsken fast mena ju norrsken sen att de inte hade något med månen att göra, ja allt lät fel men när han fick syn på det själv, den där gröna strimman så fatta han :) Var lite roligt.
Hade iaf en jätte trevlig och mysig dag/kväll


Idag har vi inte gjort mycket alls, var över till robert och fira jullan som fyller hela 2år på tisdag, blir stora tjejen :) Är så roligt att lyssna på henne nu och hon är en riktigt glad unge :) Vi gjorde lasangette (stavas?) här hemma idag för första gången och de gick super, så himla gott och mätta som ja jag vet inte vad, till maten vart det film (nattbuss 807) sjukt längesen man såg den.
Nu sitter hjärtat och spelar och jag ska ta mig till duschen för att sen hoppa i nattkläder och krypa ner i soffan med min bästa älskling :) <3

Mammas och pappas skatt, vi längtar efter dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0