På äventyr

Idag fick vi en del gjort måste jag säga, känns bra. Tog med oss svärmor till sandviken, avverka dollar först sen bjöd carina på lunch (american takeaway) och slutligen storhandling på willys. Massa mat och lite annat slank med de också men det mesta var nödvändigt ;)


Köpte ramar på dollar som vi ska förgylla med några bilder här i veckan, tänkte jag skulle ta mig tid att sitta med de en sväng då får se om jag kan få till nå bra :)

Efter handling vart det fika hos svärmor så vi vart där en sväng sen över till robert på lite sällskapstid bara. Fick en kartong med lite barnkläder, var mycket bra några overaller och lite sånt. Jullan kolla på pippi med pappa på hennes egna dvd som hon förövrigt verkar tok älska :) och liman spela TV-spel med en kompis.



Fan vet inte varför men min kamera ger inte några bra bilder längre när ljuset sviker, tycker jag är tråkigt. Så fort våran lilleman har kommit ut får man se till att alltid ha kameran med sig och tillhands för  då vill man kunna vara beredd i alla lägen. Har ju en ny och bra kamera som för tillfället ligger på laddning för den ska vi ju såklart ha med till förlossningen.

Ja annars så blir det lugnt ikväll, en tidig afton för våran del. Johan ska ju jobba hela dagen imorgon och känner på mig om allt går som planerat lär jag ha en del saker för mig också så.
Tänker på mammsen jag som är nere i tyskland på oktoberfest, hoppas hon dricker go´öl och har det bra :)

Såhär fint var det imorse, mys ute på balkongen med bästa hjärtat <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0