Lördag

Oj och redan var lördagen här och min kära sambo är ledig igen :) Fast bara för han är ledig betyder det tyvärr inte bara lugn och ro för oss. Måste försöka hinna med det vi inte gör i veckorna när han kommer hem och är trött efter jobbet. Vi har en frys som står och vill bli inkopplad så vi äntligen kommer iväg på en stor handling sen har vi barn rummet vi ska ta tag i, plocka ner saker i förrådet och packa ihop lite sånt som ska tvättas. Så nog har vi att roa oss med idag.

Ikväll ska vi till robert på taco kväll :) Kommer nog bli mysigt skulle jag tro, skönt att hitta på något. Karlarna ska ta sig någon öl och jag ska dricka pepsi, godare än cola de och nu är det ju helg då kan jag unna mig lite läsk :) Vi skulle ju ha lite fredags mys igår men båda var så trötta så det blev inget av utan sömnen fick ta ut sin rätt istället.

Idag är det exakt 4 veckor och 2 dagar tills våran älskling är beräknad, shit alltså vart har tiden tagit vägen? Han har ju redan varit påväg 2 gången men lyckats hålla honom kvar så det skulle nu inte förvåna mig extremt mycket om han vägrar komma och ska ligga typ 2 veckor extra :P Men men han kommer när han känner för det och vi är väl typ så redo vi kan bli :) Lite saker jag vill hinna få gjort innan. Det är ju fixa lite mer i hans rum och vi borde börja kika på vad vi ska packa i BB väskan :) Ohhh jag blir nipprig, det kan snart vara dags och då är det inte till att ställa sig och packa någon väska för då glömmer man ändå allt :P
Tankarna kring förlossningen blir allt fler och fler, kommer på saker jag ska fråga min BM om nu på onsdag. För den där föräldragruppen lär vi inte ska gå på igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0