Inte utan mina....

Stödtrumpor, det är ju en sak som är säker och jag fick sota massor igår kväll för jag hade stökat på utan dom hela dagen. Fy faan va vätska min lilla kropp innehåller nu alltså, det är helt sjukt. Mina fötter var som bollar med nå stumpar till tår igår, usch. Sötaste carro kom ju hit på dagen och hade med sig garderoben till lillens rum, johan var ju ute på jobb hela dagen så då passa man på att dona lite här hemma. Medans hon satt och skruva ihop jysk projketet så hoppa jag runt på stolar precis som jag inte vore höggravid, tvätta fönster och bytter gardiner i hela lägenheten. Ojoj som man höll på men fint vart de och skönt att ha det gjort. Garderoben fick hon ihop också, jätte bra blev det så TACK snälla mamma för den och TACK carro för hjälpen att få den på plats och ihop :)

Bilder på rummet innan vi börja dona där inne


Nu är garderoben på plats och den har börjat fyllas på :)



Mina fötter fick min kära sambo ta hand om lite extra igår, högläge och svinkalla handdukar


Sen somna min sötnos och sov djupt iaf :) <3


Natten har inte varit helt okej, ett tag där trodde jag nästan vi skulle behöva göra ett samtal till förlossningen, fy fan va ont jag hade. Vakna kl 3 inatt sen gick det inte att somna om hur jag än betedde mig det var hemskt va smärtan var jobbig :( Men tillslut vid halv 8 typ somna jag om iaf och sov någon timme till vilket behövdes.
Inte så pigg direkt :(

Usch hur man ser ut, blek och fylld med vätska :( Det är inte okej nu men snart är lilleman här och då blir allt bra hoppas jag :) Känns verkligen i kropp och själ att det inte är långt kvar nu men drygt att inte riktigt veta när, bara vänta och se :)

Nu ska jag ta på mig lite kläder, ett ansikte och ta med mig lite guld som jag inte använder mig utav, dom är nämligen här i Forsbacka på Wärdshuset och köper guld, hoppas jag kan få nå bra pris och jag blir av med skiten :) Men först över till svärmor för hon skulle vara så snäll och göra mig sällskap dit.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja men som du säger, vi kommer få leva på toaletten för att få ut allt vatten sen =)

Ja, hon börjar trycka på nu och är väl redo, då känner inga förväkar eller nåt som kan tyda på att det är dags snart då?



Haha, ja .. man börjar avsky sjukhus, men tur att personalen är så trevliga annars hade man stannat hemma.. hehe. ha en bra dag.

2011-09-27 @ 09:05:22
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0