Fredag....

Det innebär att om några timmar går sambon på helg och vi får förhoppningsvis en underbar och mysig helg tillsammans. Sånt ska man ju alltid hoppas på enligt mig, metrologerna lovordar vädret för helgen också så det är ju inte helt fel, den sista värmen att njuta av. Igår var det varmast i hudik som hade 25grader, varmaste såhär sent på året enligt dårarna som har hant om väder och vind.

Hade ju värkar igår, höll i sig regelbundet var 10e minut i drygt 2 timmar men sen så avtog det och vart glesare mellan dom, sen dog dom av helt. Fan jag som trodde de skulle bli bäbis nästan, men inte då :( Jaja bara att inse, han kommer när han kommer.
Fick de sista tvättat igår som jag hade att tvätta till lilleman så nu är allt äntligen klart efter många turer i tvättstugan, hos svärmor och carro så nu jävlar kan han kräkas och ha sig när han kommer ut sen ;)

Nu sitter jag och väntar på att emma ska dyka upp, om hon nu inte somnat om ;) Vi ska dricka lite kaffe och umgås bara sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Tror vi skulle en sväng till valbo när hjärtat slutat, handla lite gotta och bara mysa sönder ikväll ;) Will see?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0